دانلود بازی کم حجم دفاعی Royal Defense 3 Ancient Menace برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Royal Defense 3 Ancient Menace برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Royal Defense 3 برای کامپیوتر

 

Royal Defense 3 Ancient Menace عنوان بازی کم حجم جدیدی است که در سال 2014 توسط Alawar تولید و عرضه شده است . Ancient Menace عنوان سومین نسخه از سری بازی پر طرفدار Royal Defense می باشد . این بازی در سبک محبوب و پر طرفدار استراتژیک و دفاع از قلعه یا همان سبک معروف Dash می باشد ، که در آن همانند دیگر بازی های این سبک می بایستی در مقابل حمله دشمنان استقامت و دفاع کرد .

در بازی Royal Defense 3 کاربر می بایستی با کمک نیرو هایی که در اختیار دارد که شامل برج های مختلف می شود در مقابل امواج حملات دشمنان دفاع کند و مانع از عبور آن ها شود . از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک خوب آن و هم چنین حجم مناسب آن اشاره کرد . مخاطب در بازی  تبدیل به قسمتی از یک داستان تاریخی می شود که می بایستی جلوی پیشروی حکومتی که فقط به فکر غارت است را بگیرد . اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک بازی هستید هم اکنون می توانید بازی Royal Defense 3 Ancient Menace را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

royal-defense-ancient-menace-screenshot1 royal-defense-ancient-menace-screenshot2 royal-defense-ancient-menace-screenshot3 royal-defense-ancient-menace-screenshot4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم دفاعی Royal Defense 3 Ancient Menace برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم دفاعی Royal Defense 3 Ancient Menace برای کامپیوتر حجم : 94 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Royal Defense 3 Ancient Menace

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR