دانلود LogMeIn Hamachi 2.3.0.106 – ساخت شبکه های شخصی مجازی

دانلود LogMeIn Hamachi 2.2.0.383 - ساخت شبکه های شخصی مجازی

 

دانلود LogMeIn Hamachi

برنامه ساخت شبکه خصوصی

 

LogMeIn Hamachi 2.3.0.106 نرم افزار قدرتمندی برای کاربرانی می باشد که قصد ایجاد شبکه امن و خصوصی را دارند. این برنامه با ایجاد شبکه ای گسترده بین دستگاه و شبکه های دولتی و خصوصی شبکه ای به مانند LAN ایجاد می کند. این برنامه قابلیت توسعه شبکه های محلی را برای کاربران حرفه ای و تازه کار دارا می باشد و امکان مدیریت کامل آن را به کاربرانش می دهد.

رابط کاربری شهودی برنامه این امکان را می دهد که به مدیریت ایمن از هر نقطه صفحه وب بپردازید و شبکه خود را پیکربندی کنید. امکان ایجاد کلاس ها و جلسه های جدید قابل سفارشی سازی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Hamachi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hamachi :

– مدیریت کامل بر درخواست ها و لوگین های شبکه

– امکان استقرار نرم افزار شبکه

– امکان مدیریت و بازیابی آسان شبکه

– امکان تعیین رمزهای عبور

– امکان تعیین پینگ و چت در شبکه

– امکان تعیین ارتباطات رمزدار

– انجام بازی های تحت شبکه

– به اشتراک گذاشتن بعضی از سخت افزار ها و لوازم جانبی مثل پرینتر

– و…

 

 

راهنمای نرم افزار:
چگونه شبکه بازی کنیم ؟
–  برای این کار کافیست یک بازی با یک ورژن مشخص بر روی هر دو یا چند کامپیوتر که با هم توسط این نرم افزار یا کارت شبکه با هم در ارتباط هستنن نصب باشد بعد به بخش بازی تحت شبکه بروید ( نه بخش بازی اینترنتی ) بعد سرور درست کنید ( مثل گیم نت ) بعد با هم بازی کنید . به همین سادگی .
دیگر بخش ارسال فایل است اما چه گونه این کار صورت می گیرد :
–  برای این کار شما باید بخشی از هارد دیستان را به اشتراک بگذارید مثلا یکی از درایو هاتون بعد برای فایل هایی را که می خواین ارسال کنید یا بهه اشتراک بگذارید به این درایو منقل کنید .
–  برای چت کردن هم این نرم افزار یک بخش دارد که با هم می توانید به سادگی چت کنید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

چگونه شبکه بازی کنیم ؟
– برای این کار کافیست یک بازی با یک ورژن مشخص بر روی هر دو یا چند کامپیوتر که با هم توسط این نرم افزار یا کارت شبکه با هم در ارتباط هستن نصب باشد

– بعد به بخش بازی تحت شبکه بروید ( نه بخش بازی اینترنتی ) بعد سرور درست کنید ( مثل گیم نت ) بعد با هم بازی کنید . به همین سادگی .

دیگر بخش ارسال فایل است اما چه گونه این کار صورت می گیرد :

– برای این کار شما باید بخشی از هارد دیستان را به اشتراک بگذارید مثلا یکی از درایو هاتون بعد برای فایل هایی را که می خواین ارسال کنید یا به اشتراک بگذارید به این درایو منقل کنید .

– برای چت کردن هم این نرم افزار یک بخش دارد که با هم می توانید به سادگی چت کنید.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR