دانلود Windows Media Player 11.0.5721 – ویندوز مدیا پلیر

دانلود Windows Media Player 11.0.5721 نسخه نهایی ویندوز مدیا پلیر

 

دانلود Windows Media Player

نسخه نهایی ویندوز مدیا پلیر

 

Windows Media Player 11.0.5721 ویندوز مدیا پلیر را همه کاربران ویندوز شرکت مایکروسافت می شناسند و می توان به عنوان قدرتمندترین پلیر های و معروف ترین آنان یاد کرد. با این برنامه می توانید به پخش تمامی فایل های چندرسانه ای بر روی سیستم خود و یا کامپیوترهای قابل حمل نظیر لپ تاپ بپردازید. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان پخش موزیک های انلاین و همچنین امکان رایت فایل های چندرسانه ای روی CD و DVD اشاره کرد.

این برنامه اکثر کدک های معروف و محبوب پخشی را پشتیبانی می کند. با نصب این برنامه و کدک های آن می توانید به طور ساده به پخش فایل های خود بپردازید. ویژگی مهم این برنامه را می توان امکان استفاده برای کاربران مبتدی دانست که با رابط کاربری ساده خود امکان استفاده را برای همگان امکان پذیر کرده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه نرم افزار Windows Media Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– رابط کاربری ساده

– امکان پخش موسیقی های آنلاین

– پشتیبانی از کدک های محبوب و معروف

– امکان استفاده در دستگاه های قابل حمل

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 Windows Media Player

 

 

 

note - دانلود Windows Media Player 11.0.5721 - ویندوز مدیا پلیر فرمت : EXE

chart pie - دانلود Windows Media Player 11.0.5721 - ویندوز مدیا پلیر حجم : 25.3 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Windows Media Player

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR