دانلود Microsoft PowerPoint Viewer 14.0.4730.1010 / 14.0.6029.1000 SP1 – برنامه مشاهده فایل های پاورپوینت

دانلود PowerPoint Viewer 14.0.4754 مشاهده فایل های پاورپوینت

 

دانلود Microsoft PowerPoint Viewer

مشاهده فایل های پاورپوینت

 

Microsoft PowerPoint Viewer 14.0.4730.1010 / 14.0.6029.1000 SP1 ابزار کم حجم و رایگانی به منظور مشاهده فایل های پاورپوینت به سریع ترین صورت می باشد. با این برنامه که مختص فایل های مایکروسافت ساخته شده است قابلیت مشاهده فایل های پاورپوینت را در قالب های مختلف خواهید داشت. امکان ویرایش و دسترسی به موارد مختلف آن نیز در این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

با داشتن این برنامه دیگر نیازی به برنامه های پرحجم و غیررایگان مایکروسافت نداشته و با نصب این برنامه می توانید کارهای خود را به سادگی به انجام برسانید. رابط کاربری برنامه کاملا مشابه به آفیس مایکروسافت بوده و تمامی امکانات را دارا می باشد. امکان رمزگذاری و حذف موارد اضافی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PowerPoint Viewer راز از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft PowerPoint Viewer :

– پشتیبانی از المان های گرافیکی و انیمیشن های پاورپوینت

– امکان مدیریت کامل پاورپوینت

– امکان رمزگذاری فایل ها

– رایگان و کم حجم

– پشتیبانی کامل از فرمت های مختلف پاورپوینت

– فرمت های پشتیبانی شده:

.ppt, .pptx, .pptm, .pot, .potx, .potm, .pps, .ppsx or .ppsm

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 Powerpoint Viewer

 

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Memory: 256 MB RAM or more; 270 MB of available hard disk space
Display: 1024×768 or higher resolution monitor
Additional: Graphics hardware acceleration requires a DirectX 9.0c graphics card with 64 MB or more video memory. Product functionality and graphics may vary based on your system configuration

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 + 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR