دانلود FotMob v22.3 – نتایج و جدول تیم های فوتبال برای اندروید

Soccer-Scores-Pro-FotMob_

دانلود FotMob برای اندروید

دارای بیش از 5 میلیون دانلود

برنامه فوتبالی شماره 1 اندروید

 

FotMob نام نرم افزار بسیار محبوب اندرویدی می باشد که عنوان بهترین نرم افزار فوتبالی اندروید را یدک می کشد . این نرم افزار با استفاده از ویژگی های خارق العاده خود می تواند کاربر را از تمامی اخبار مهم و رویداد های فوتبالی با خبر سازد و همواره کاربر خود را آپدیت نگه دارد . با کمک برنامه FotMob می توانید از نتیجه لحظه به لحظه بازی های کل دنیا با خبر باشید . این برنامه پوشش بسیار خوبی که در اختیار دارد هر نتیجه ای از هر جای زمین را می تواند نمایش دهد .

یکی از نکته های قابل توجه برنامه FotMob وجود لیگ ایران در آن می باشد که کاربر با انتخاب آن می تواند از نتایج لحظه به لحظه لیگ برتر ایران با خبر باشد . توسط برنامه می توان اطلاعات بسیار کامل و ارزنده ای در مورد تیم ها بازیکنان و لیگ های معتبر به دست آورد . در مورد بعضی بازی ها نیز می توان توسط هندزفری روند بازی را دنبال کرد (با زبان انگلیسی) . اگر شما هم می خواهید از این برنامه بسیار کاربردی در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید هم اکنون می توانید نرم افزار FotMob را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

 

 

تصاویری از محیط این برنامه :

 

 0cd1f95da202adda65b882fdaa51dc03 1 screen568x568

 

دانلود برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر

دانلود برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید حجم : 10 مگابایت

دانلود برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید دانلود : |به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

دانلود برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید رمز : www.yasdl.com

دانلود برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR