دانلود SeaMonkey 2.53.6 + Portable – مرورگر منبع باز موزیلا

دانلود SeaMonkey 2.53.6 + Portable - مرورگر منبع باز موزیلا

 

دانلود SeaMonkey

مرورگر منبع باز موزیلا

 

SeaMonkey 2.53.6 + Portable یک مرورگر اینترنتی رایگان می باشد که از تمام پروتکل های مورد نیاز کاربران خود پشتیبانی می کند. این نسخه را می توان نسخه منبع بار موزیلا دانست به این معنی که کاربران و بازدید کننده های اینترنتی می توانند بر حسب علایق و کارهای خود برنامه را شخصی سازی کنند.
با این مرورگر می توانید پلاگین ها و افزونه های خود را یکپارچه و ادغام سازید و آنها را به هم سوئیچ کنید. هم اکنون می توانید مرورگر SeaMonkey را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SeaMonkey :

– امکان همگام سازی

– امکان یکپارچه سازی بوکمارک ها, رمز ها و تاریخچه مرورگرهای مختلف با برنامه

– امکان مدیریت افزونه های مرورگر

– قابلیت تب ایندکس

– امکان اشکال زدایی جاوا اسکریپت

 

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 SeaMonkey

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37/40/51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR