دانلود بازی Ridge Racer Slipstream 2.5.4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ridge Racer Slipstream v2.3.0 برای اندروید

 

دانلود بازی Ridge Racer Slipstream برای اندروید

 

Ridge Racer Slipstream 2.5.4 تجربه ورود به دنیای مسابقات هیجان انگیز را برایتان به ارمغان می آورد. نسل جدیدی از اتومبیل ها در این بازی رونمایی می شود و 12 ماشین قدرتمند لوکس در این بازی در اختیار شما خواهد بود. بخش تعمیر و سفارشی سازی اتومیبل ها از بخش های جذاب بازی می باشد جایی که شما قادر خواهید بود بیش از سیصد قابلیت اتومبیل خود را عوض کرده و آنها را دلخواه خود سازید.
بازی قابلیت چند نفره داشته و شما می توانید با دوستان خود نیز چالش برقرار کنید. تنوع مسابقات در این بازی بی نظیر بوده و صدها جاده مختلف را می توانید انتخاب کنید. در نسخه جدید این بازی 8 مرحله جذاب به بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید بازی Ridge Racer Slipstream را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

Ridge Racer Slipstream Ridge Racer Slipstream

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت :  APK برای اندروید 4.1 و بالاتر
  • حجم : 50 + 55 + 760 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR