دانلود PC Wizard 2013 2.12 – تحلیل سخت افزاری سیستم

دانلود PC Wizard 2013 2.12 تحلیل سخت افزاری سیستم

 

دانلود PC Wizard

تحلیل سخت افزاری سیستم

 

PC Wizard 2013 2.12 ابزار رایگانی برای تجزیه و تحلیل قطعات سخت افزاری جدید و قدیمی سیستم می باشد. با این برنامه می توانید اطلاعات اساسی و جامعی را درباره سخت افزارهای سیستمتان بدست آورید و نظارت کاملی را بر روی قطعات سیستم خود داشته باشید.
ارائه اطلاعات جامع و وِیژگی های هر قطعه از قبیل ورژن آپدیت و درایور موجود, اطلاعات فن آوری و … باعث یکپارچه سازی و نظارت بیشتر خواهد بود.این برنامه با بروزرسانی ماهانه خود پایگاه داده خود را بروز کرده و اطلاعات جدیدی از برنامه های جدید را دریافت می کند. برنامه با اسکن قطعات سیستم تمام اجزای سیستم از جمله RAM, CPU, هارددیسک, DVD-ROM, USB CD اطلاعات جامع و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار می دهد و اطلاعاتی را در مورد سرعت فشرده سازی, عملکرد ویدئویی و عملکرد هارد و حافظه نهان در اختیار کاربر قرار می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار PC Wizard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– تجزیه و تحلیل قطعات سخت افزاری جدید

– ارائه اطلاعات جامع درباره عملکرد قطعات سیستم

– امکان نظارت کامل بر سخت افزارهای سیستم

– یکپارچه سازی و هماهنگ سازی قطعات

– بروزرسانی ماهانه

– اراده اطلاعات سرعت فشرده سازی, عملکرد هارد و …

 

 

 

 (برای مشاهده در سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 PC Wizard

 

 

 

note - دانلود PC Wizard 2013 2.12 - تحلیل سخت افزاری سیستم فرمت : EXE

chart pie - دانلود PC Wizard 2013 2.12 - تحلیل سخت افزاری سیستم حجم : 5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار PC Wizard

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR