دانلود بازی 12 Labours of Hercules II برای PC

دانلود بازی 12 Labours of Hercules II برای PC

 

دانلود بازی 12 Labours of Hercules II برای کامپیوتر

 

12 Labours of Hercules II عنوان جدید بازی دارای سبک استراتژیک و مدیریتی است و در سال 2014 توسط کمپانی خوش نام و معروف bigfishgames ساخته و عرضه شده است . بازی 12 Labours of Hercules از نمونه بازی های استراتژیک با گرافیک بالا ، حجم مناسب و گیم پلی روان و طولانی می باشد . گیم پلی این بازی به قدری روان و جذاب است که با توجه به داستان بلند آن کاربر را ساعت ها به خود مشغول می کند . محیط این بازی به صورت کارتونی و افسانه ای و بازگشت به دوران اساطیری می باشد .

در این بازی کاربر با قهرمان ها افسانه ها و خدایان باستانی رو برو می شود باید دشمنان را شکست دهد و عجایب را بسازد . در این بازی کاربر باید تمامی کار های مربوط به آن بازه زمانی را بر عهده گرفته و مدیریت کند تا بتواند از پس رد کردن مراحل بر بیاید . نکته بسیار قابل ملاحظه در مورد این بازی گرافیک HD در کنار حجم نسبتا پایین آن می باشد که هر کاربری را به سمت خود ترغیب می کند . اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک بازی های مدیریتی می باشید هم اکنون می توانید بازی 12 Labours of Hercules را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

12 labours of hercules-1

 

 

12 labours of hercules-2

 

 

12 labours of hercules-3

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 297 MB

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی 12 Labours of Hercules II برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی 12 Labours of Hercules II برای PC حجم : 190 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی 12 Labours of Hercules II

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR