دانلود بازی Kingdom Rush v2.0 برای کامپیوتر

 دانلود بازی Kingdom Rush v2.0 برای PC

 

دانلود بازی 2 Kingdom Rush برای کامپیوتر

| نسخه معتبر و کرک شده GOG جایگزین شد … |

 

Kingdom Rush v2.0 یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه می باشد که بعد از انتشار موفقیت آمیز برای اندروید و آیفون برای کامپیوتر هم ساخته شده است . بازی Kingdom Rush یک بازی پر طرفدار می باشد که دارای قابلیت ها و زیبایی های زیادی بوده که آین بازی را از دیگر عناوین این سبک متمایز می کند . نسخه های پیشین این بازی برای کاربران عزیز یاس دانلود بر روی سایت قرار گرفته و به راحتی قابل دسترس می باشند .

کاربر در بازی Kingdom Rush باید از قلمروی پادشاهی خود به وسیله برج ها و سربازخانه ها در مقابل هجوم بیگانگانی همچون اژدها ها ، گابلین ها ، غول ها و دیگر موجودات عجیب دفاع کند . از دیگر ویژگی های این بازی می توان مراحل بسیار زیاد و جذاب قابلیت انجام بازی در سه سطح ساده ، متوسط و حرفه ، گرافیک کارتونی بسیار زیبا و جذاب را نام برد . شما هم اگر مشتاق امتحان کردن این بازی زیبا هستید هم اکنون می توانید بازی Kingdom Rush 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Kingdom-Rush-Frontiers-1

 Kingdom-Rush-Frontiers-2

 

Kingdom-Rush-Frontiers-3

 

Kingdom-Rush-Frontiers-4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام اکستراکت و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Kingdom Rush v2.0 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Kingdom Rush v2.0 برای کامپیوتر حجم : 370 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Kingdom Rush 2 برای کامپیوتر

دانلود دانلود بازی Kingdom Rush Frontiers برای کامپیوتر

دانلود دانلود بازی Kingdom Rush برای کامپیوتر

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR