دانلود بازی Flashout 2 1.3 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

FLASHOUT-2

 

دانلود بازی Flashout 2 برای اندروید

 

Neon Shadow 1.33 یک بازی در سبک اکشن, تیراندازی برای سیستم عامل اندروید است. اگر نسخه اول بازی فلش اوت را بازی کرده اید به هیچ وجه این نسخه را از دست ندهید. بازی Flashout 2 توسط استودیو بازیسازی Jujubee S.A مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شما در این بازی باید از بین سفینه های مختلف یکی را انتخاب کنید و پا مسابقات بگذارید و با سرعت های بسیار بالا هر مسابقه را پشت سر بگذارید.

شما با شرکت کردن در مسابقات و بدست آوردن امتیازهای بسیار میتوانید سفینه ای جدید و قویتری را آزاد کنید. از امکانات و ویژگی های بازی Flashout 2 میتوان به امکان بازی کردن به صورت آنلاین و چند نفره, اضافه کردن اسلحه های قوی به سفینه, امکان ارتقا سفینه توسط بازیکن, پشتیبانی کامل از شتاب سنج, گرافیک عالی و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقه مندان به بازی های سبک اکشن, تیراندازی هستید هم اکنون میتوانید بازی Flashout 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 FLASHOUT-2-1 FLASHOUT-2-2 FLASHOUT-2-3 FLASHOUT-2-4 FLASHOUT-2-5 FLASHOUT-2-6

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه pl.jujubee.flashout2 را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی Flashout 2 1.3 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.0.1 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Flashout 2 1.3 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا حجم : 11 + 12 + 146 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Flashout 2

دانلود دانلود : دانلود بازی نسخه بی نهایت

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR