دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing 50.50.125 برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing برای اندروید

 

Real Steel World Robot Boxing 50.50.125 یک بازی در سبک بوکس ربات ها برای سیستم عامل اندروید است. آیا تجربه ی ورزش بوکس را داشته اید؟ خودتان را برای مسابقات بوکس جهانی روبات ها آماده کنید. اگر شما نسخه تنها بازی Real Steel را انجام داده اید به هیچ وجه بازی زیبای Real Steel World Robot Boxing را از دست ندهید. در این نسخه جنگ ها سخت تر، ضربات مشت قوی تر، ربات های جدید و همچنین گرافیک بیشتر و حالت چند نفره بهتر شده است و به شما لذت یک مسابقه بوکس را خواهد داد.

شما در بازی Real Steel World Robot Boxing باید یک روبات را انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید و تا سر حد مرگ با حریفتان مبارزه کنید تا بتوانید به قهرمان شوید و به عنوان بهترین و قدرتمندترین بوکسور روبات تبدیل شوید. شما در این بازی میتوانید از بین 24 ربات موجود از جمله Zeus ، Atom و Twin Cities یکی را انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید. مبارزات شما در 10 منطقه مختلف اتفاق میافتد و 4 حالت گوناگون برای بازی کردن دارید. یکی از مهمترین ویژگی بازی این است که شما میتوانید به راحتی و با WiFi با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. پس اگر از علاقه مندان به ورزش بوکس و بازی های سبک ورزشی, مسابقه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی Real Steel World Robot Boxing را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real-Steel-World-Robot-Boxing-1 Real-Steel-World-Robot-Boxing-2 Real-Steel-World-Robot-Boxing-3 Real-Steel-World-Robot-Boxing-4 Real-Steel-World-Robot-Boxing-5 Real-Steel-World-Robot-Boxing-6

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 50 + 486 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR