دانلود The Bat Professional 6.4.0.2 – نرم افزار مدیریت ایمیل

The-Bat-Professional

 

دانلود The Bat Professional

برنامه مدیریت ایمیل

 

The Bat Professional 6.4.0.2 نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی مدیریت ایمیل برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دارای چندین ایمیل مختلف هستید و بسیار در روز با آن سروکار دارید به هیچ عنوان نرم افزار کابردی و بسیار عالی The Bat Professional را از دست ندهید. به وسیله این نرم افزار میتوانید حساب ایمیل خود را از طریق نرم افزار به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار ازحسابهای کاربری POP3  چندگانه، Multithreading بصورت دقیق پشتیبانی میکند.

از مزیت های مهم نرم افزار The Bat Professional که باعث شده یک نرم افزار بسیار خوب در این زمینه باشد میتوان به دریافت پیام، صدور مجوز APOP  ، و PGP اشاره کرد. شما میتوانید به وسیله ی این نرم افزار به راحتی ایمیل های خود را ویرایش کنید. از ویژگی های نرم افزار میتوان به محافظت در برابر Spam, مدیریت کردن تعداد بسیار زیاد ایمیل, سیستم ذخیره وتهیه نسخه پشتیبانی داخلی, رمزنگرای از طریق استاندارد OpenSSL, سیستم فیلترینگ هوشمند و غیره اشاره کرد. پس اگر از دوست دارید ایمیل های خود را به خوبی مدیریت کنید هم اکنون می توانید نرم افزار The Bat Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

note - دانلود The Bat Professional 6.4.0.2 - نرم افزار مدیریت ایمیل فرمت :  EXE

chart pie - دانلود The Bat Professional 6.4.0.2 - نرم افزار مدیریت ایمیل حجم : 29 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار The Bat Professional

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR