دانلود بازی مدیریتی Youda Sushi Chef 2 v2.3 برای کامپیوتر

دانلود بازی مدیریتی Youda Sushi Chef 2 v2.3 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Youda Sushi Chef 2 برای کامپیوتر

 

Youda Sushi Chef 2 یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی, Dash است که در سال 2014 توسط youda games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . ایندفعه با نسخه ی دوم بازی زیبا یودا در خدمت شما هستیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. وظیفه ی شما در بازی Youda Sushi Chef 2 این است که بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین سفارشات سوشی و با بالاترین کیفیت برای مشتریان آماده کنید. همانطور که می دانید در بازی های مدیریتی سرعت و دقت عمل حرف اول را میزنند . اگر شما نتوانید به سرعت خواسته مشتری را برآورده کنید, مشتری عصبانی و ممکن است برای همیشه از مغازه شما برود.

شما میتوانید برای اینکه سرعت پخت و پز و دریافت سفارشات خود را بالا ببرید, با پولی که بدست می آورید آشپزخانه خود را بزرگ کنید و وسایل جدید بخرید. به عنوان مثال میتوانید تلفن خود را ارتقا دهید تا بتوانید سفارشات را سریعتر ثبت نمایید. پس اگر به بازی های سبک مدیریتی, Dash علافمند هستید هم اکنون می توانید بازی Youda Sushi Chef 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 Youda-Sushi-Chef-2-1 Youda-Sushi-Chef-2-2

 

YoudaSushiChef2_scr_033

 

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows Vista, Windows XP
1GHz
DirectX 7.0
512MB RAM
60MB

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی مدیریتی Youda Sushi Chef 2 v2.3 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی مدیریتی Youda Sushi Chef 2 v2.3 برای کامپیوتر حجم : 132 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Youda Sushi Chef 2

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR