دانلود بازی مدیریتی و مزرعه داری Fairy Farm 2.2.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی مدیریتی و مزرعه داری Fairy Farm 2.2.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

 

دانلود بازی Fairy Farm برای اندروید

 

Fairy Farm 2.2.8 یک بازی در سبک مدیریتی و مزرعه داری برای سیستم عامل اندروید است. اگر دوست دارید ساعت های پای گوشی اندروید خود مشغول شوید به هیچ وجه بازی زیبای و اعتیادآور Fairy Farm را از دست ندهید. در این بازی شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید و باید تمام تلاش خود را بکنید تا به بهترین کیفیت کاری و محصول برسید. شما در این بازی باید به پری های کمک کنید تا مزرعه خود را گسترش دهند. همچنین باید در زیبا سازی مزرعه و کیفیت محصولات به آن ها کمک کنید.

شما در بازی Fairy Farm میتوانید 30 محصول مختلف را بکارید و از آن نگهداری کنید و سر موقع آن را برداشت کنید و آن را بفروشید. در طول بازی دستاوردهای مختلفی وجود دارد که میتوانید با کسب آن ها مزرعه خود را بزرگ و زیباتر کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. پس اگر از علاقه مندان به بازی های مدیریتی, استراتژیکی هستید هم اکنون میتوانید بازی Fairy Farm را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fairy-Farm-1 Fairy-Farm-2 Fairy-Farm-3 Fairy-Farm-4

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.fairyfarmgame را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی مدیریتی و مزرعه داری Fairy Farm 2.2.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی مدیریتی و مزرعه داری Fairy Farm 2.2.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا حجم : 4 + 6 + 58 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Fairy Farm

دانلود دانلود : دانلود بازینسخه بی نهایت

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR