دانلود بازی Garfield Kart 1.1 – کارتینگ گارفیلد برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Garfield Kart 1.1 - کارتینگ گارفیلد برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Garfield Kart برای اندروید

دانلود بازی مسابقه ای گارفیلد

 

Garfield Kart 1.1 یک بازی در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم به شخصیت دوست داشتنی گارفیلد علاقمند هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را برای اسمارت فون خود از دست ندهید. در بازی جذاب Garfield Kart شما با چهره های معروف انیمیشن این مجموعه آشنا خواهید شد و به مسابقات دیوانه وار آن وارد خواهید شد. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره (مولتی پلیر) انجام دهید. می توانید دوستانتان را به چالش بکشید و با قابلیت بازی چند نفره بازی لحظات شادی را رقم بزنید. در بازی 8 شخصیت جذاب بتام های گارفیلد،آرلین، لیز، هری، جان، اودیه، نِرمال و غیره وجود دارد که میتوانید با آن ها وارد مسابقات شوید.

در بازی Garfield Kart انواع ماشین ها مختلف قرار داده شده است و شما میتوانید ماشین مد نظر خود را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید. شما میتوانید برای پیروز شدن در مسابقات از بمب ها و قدرت های یو پی اس که در بازی قرار داده شده است استفاده کنید. مسابقات در 16 مکان دیدنی مثل شهر، جنگل، مزرعه آفتابی، اسکله و غیره صورت می پذیرد. بازی دارای گرافیک اچ دی عالی و همچنین صداگذاری فوق العاده زیبا است. پس اگر از علاقه مندان به سبک مسابقه ای, ماشین سواری و شخصیت گارفیلد هستید هم اکنون میتوانید بازی Garfield Kart را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Garfield-Kart-1 Garfield-Kart-2

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.microids.google.garfieldkart را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی Garfield Kart 1.1 - کارتینگ گارفیلد برای اندروید + دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 3.0 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Garfield Kart 1.1 - کارتینگ گارفیلد برای اندروید + دیتا حجم : 11 + 122 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Garfield Kart

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR