دانلود بازی Millie 1.0 – پازل میلی برای آندروید + دیتا

دانلود بازی Millie 1.0 - پازل میلی برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Millie برای اندروید

 

Millie 1.0 یک بازی در سبک پازلی برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما دو بازی معروف ویولت، تدی فلاپی را انجام داده باشید به احتمال زیاد با شرکت سازنده آن یعنی Forever Entertainment آشنایی دارید. حالا این شرکت خلاق دست به انتشار یک بازی زیبا بنام Millie زده که مطمئنا این بازی شما را بسیار راضی خواهد کرد. این بازی دارای داستان بسیار جالبی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب است که شما را وادار به ساعت ها بازی کردن میکند.

داستان بازی Millie از این قرار است که شخصیت اصلی داستان ما یعنی میلی یک هزارپا است و به فکر پرواز کردن افتاده است و پی یک شایعه میرود تا آن را اثبات کند ولی … . حالا شما باید در 100 مرحله ای که در بازی وجود دارد چالش ها و پازلی های پیش رو را حل کنید و به میلی در این قضیه کمک کنید. بازی دارای گرافیک بسیار و صداگذازی بسیار خوب است. این بازی توانسته از کاربران در پلی استوری نمره ی 5.0 از 5.0 را کسب کند که این یک موفقیت است. پس اگر از علاقه مندان به بازی پازلی هستید هستید هم اکنون میتوانید بازی Millie را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Millie-1 Millie-2 Millie-3 Millie-4 Millie-5

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.forever.millie را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی Millie 1.0 - پازل میلی برای آندروید + دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Millie 1.0 - پازل میلی برای آندروید + دیتا حجم : 10 + 92 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Millie

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR