دانلود بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home برای PC

دانلود بازی Kerbal Space Program To Vee or not To Vee برای PC

 

دانلود بازی Kerbal Space Program برای کامپیوتر

| بازی برنامه‌ی فضایی سازمان کربال |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Kerbal Space Program Theres No Place Like Home-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Kerbal Space Program Theres No Place Like Home یک بازی جدید در سبک شبیه سازی است که در سال 2020 توسط Private Division ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. این بازی، یک شبیه ساز دقیق و بسیار زیبا از برنامه فضایی است که شما می‌توانید با تجربه آن، حال و هوایی نزدیک به واقعیت را از نزدیک شاهد باشید.. شما در این بازی میتوانید با انواع مختلف شاتل, فضا پیما, ماهواره بر و غیره کار کنید. علاوه بر این ها میتوانید وسیله ی مورد نظر خود را بسیازید و به فضا پرتاب کنید.

سیاره ها و ستاره مختلف در بازی Kerbal Space Program به اسم های مختلف نام گذاری شده اند ولی تقریبا شبیه واقعیت هستند. شما میتوانید این بازی را به دو حالت آزاد و داستانی بازی کنید که در قسمت دوم باید به انتقال انواع موجودات, وسایل, ماهواره ها و غیره بپردازید. شما برای ساخت یک فضاپیما خوب و ایمن باید مواردی مثل آیرودینامیک بودن ، سوخت مصرفی ، تربیت فضانورد ، چگونگی کنترل ، نبود اضافه بار ، وضع آب و هوا و غیره را در نظر بگیرید. پس اگر به بازی های شبیه ساز و بخصوص شبیه ساز فضایی علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kerbal Space Program1 300x169 - دانلود بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home برای PC Kerbal Space Program2 300x169 - دانلود بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home برای PC

 

Kerbal Space Program3 300x169 - دانلود بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home برای PC Kerbal Space Program4 300x169 - دانلود بازی Kerbal Space Program Theres No Place Like Home برای PC

 

تریلر بازی Kerbal Space Program :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10 (SM 4.0) Capable, 512MB VRAM
Hard Drive: 3 GB HD Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DX10 (SM 4.0) Capable, 1GB VRAM
Hard Drive: 4 GB HD Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.20 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR