دانلود بازی کم حجم Doctor Life Be a Doctor برای PC

دانلود بازی کم حجم Doctor Life Be a Doctor برای PC

 

دانلود بازی Doctor Life Be a Doctor برای کامپیوتر

 

Doctor Life Be a Doctor یک بازی جدید در سبک مدیریتی, شبیه ساز است که در سال 2014 ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . آیا میدانید زندیگ یک پزشک چگونه میگذرد؟ آیا تجربه ی پزشک بودن را داشته اید؟ اگر نه, آیا دوست دارید آن را تجربه کنید؟ اگر جوابتان مثبت هست به شما بازی زیبای … را پیشنهاد میکنیم. این بازی یک شبیه ساز بسیار زیبا از پزشک بودن است. شما در این بازی باید اول برای زندگی مردم تلاش کنید و بعد از آن به فکر بدست آوردن پول باشید. شما در بازی Doctor Life Be a Doctor در شهرستان کوچک و جذاب یک درمانگاه دارید و باید به تشخیص بیماری ها بپردازید و برای بیماران دارو تجویز کنید و مدیریت یک درمانگاه را داشته باشید.

شما میتوانید با پول هایی که بدست می آورید درمانگاه خود را ارتقا دهید و حتی یک زمین تهییه کنید و در آن بیمارستان بسازید. شما میتوانید در بازی Doctor Life Be a Doctor باری بدست آوردن درآمد بیشتر به جذب بیماران VIP بپردازید. همچنین در بازی quests هایی وجود دارد که میتوانید آن ها را بدست آورید. پس اگر به بازی های سبک مدیریتی, شبیه ساز علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Doctor Life Be a Doctor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Doctor-Life-Be-a-Doctor-1 Doctor-Life-Be-a-Doctor-2 Doctor-Life-Be-a-Doctor-3

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Doctor Life Be a Doctor برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Doctor Life Be a Doctor برای PC حجم : 45 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Doctor Life Be a Doctor

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR