دانلود بازی Project Temporality برای PC

دانلود بازی Project Temporality برای PC

 

دانلود بازی Project Temporality برای کامپیوتر

 

Project Temporality یک بازی جدید در سبک اکشن, ماجرایی است که در سال 2014 توسط Defrost Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی تلفیق شده ای چند سبک است که همین امر باعث جذاب شدن این بازی شده است. گیم پلی بازی به صورت پلتفرمر بوده و بسیار هیجانی است. علاوه بر هیجان ذهن شما را هم درگیر خود خواهد کرد. وظیفه شما در بازی Project Temporality حل پروژه ها مختلف مثل  لیزر، آینه و آسانسور و غیره است.

شما در این بازی باید کلون های مختلفی را بسازید و با آن به حل این معماهایی که در پروژه ها نهفته است بپردازید. در بازی Project Temporality اگر شما کلونی را از دست بدهید میتوانید تخم ریزی مجدد کنید و کلون تازه ای را تشکیل دهید. یکی از مهمترین ویژگی که این بازی را بسیار متمایز کرده است, تغییر دادن زمان است. شما میتوانید در هر لحظه زمان را به عقب بازگردانید. وقتی شما زمان را به عقب برگردانید آن مرحله و یا نقطه مورد نظر دیگر تکرار نمی شود. پس اگر به بازی های اکشن, ماجرایی علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Project Temporality را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Project-Temporality-2 Project-Temporality-1 Project-Temporality-6 Project-Temporality-5 Project-Temporality-4 Project-Temporality-3

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی  :

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 500 Mb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت BIN رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Project Temporality برای PC فرمت : BIN

chart pie - دانلود بازی Project Temporality برای PC حجم : 537 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Project Temporality

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR