دانلود انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که – محیط زیست

دانلود انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که - محیط زیست

 

دانلود انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که – محیط زیست

 

ژانر: انیمیشن | کمدی | کوتاه | فرهنگی و اجتماعی
فرمت : MKV
حجم: 17 MB
زبان: فارسی

کیفیت: خوب
محصول ایران
کارگردان: علی درخشی
گوینده متن : محمد رضا علیمردانی

اسکرین شات: دارد

 

امروز کلیپ کارتونی و انیمیشن کوتاه خنده دار ایرانی بر همگان واضح و مبرهن است با موضوع محیط زیست رو برای شما آماده دانلود کردیم. در این قسمت از انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که در مورد محیط زیست صحبت میشود. محیط زیست یکی از مهمترین عوامل بهبود زندگی به صورت مستقیم و غیر مستقیم است و ما در این دوره با مشکل محیط زیست روبرو هستیم که این انیمینش به صورتی زیبا به این موضوع پرداخته است تا ما را از خطری که در آن هستیم و در آینده پیش رو داریم آگاه سازد.

انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که ، ساخته مؤسسه فرهنگی هنری شهرداری تهران می باشد. انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که, دارای 40 قسممت است که هر شب از شبکه یک و قبل از اخبار ساعت 21  به مدت 5 دقیقه پخش میشود. این انیمیشن توسط سازنده انیمیشن حیات وحش یعنی علی درخشی ساخته شده است و گوینده متن آن محمد رضا علیمردانی است که گوینده نقش سالیوان ” شرکت هیولاها” و دیه گو” عصر یخبندان” بوده است. شما هم اکنون می توانید انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که – محیط زیست را از سایت یاس دانلود را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط انیمیشن :

 

bar-hamegan-vazeh-va--mobarhan-ast-ke-mohitezist-1

 

 

 

دانلود انیمیشن حیات وحش   خرس های قطبی شکارچیان نامرئی ! فرمت : MKV

دانلود انیمیشن حیات وحش   خرس های قطبی شکارچیان نامرئی ! حجم : 17 مگابایت

دانلود انیمیشن حیات وحش   خرس های قطبی شکارچیان نامرئی ! دانلود : دانلود انیمیشن – محیط زیست

دانلود انیمیشن حیات وحش   خرس های قطبی شکارچیان نامرئی ! رمز : www.yasdl.com

دانلود انیمیشن حیات وحش   خرس های قطبی شکارچیان نامرئی ! منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR