دانلود بازی کم حجم Downhill OMG 2 HD برای PC

دانلود بازی کم حجم Downhill OMG 2 HD برای PC

 

دانلود بازی Downhill OMG 2 HD برای کامپیوتر

 

Downhill OMG 2 HD یک بازی کم حجم جدید در سبک نقش آفرینی است که در سال 2014 توسط Keys of Nine ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی های نوآورانه علاقه دارید به هیچ وجه بازی Downhill OMG 2 HD را از دست ندهید. در این بازی از انواع المان ها مختلف استفاده شده است و همین امر باعث شده تا این بازی یک مینی گیم خلاقانه به شما بیاید.

شما در بازی در جهانی بینهایت قرار دارید و در هر لحظه باید در حال فرار باشید و مراب انواع تله ها و موجودات مختلف باشید. مثلا هنگام فرار ناگهان غولی یخی جلویتان قرار میگیرد که باید با ترفند و جادوهای خاص آن را نابود کنید. بازی نسبت به حجمی که دارد داری گرافیک قابل قبولی است و شما را راضی را با گیم پلی جذابی که دارد راضی نگه میدارد. پس اگر به بازی های کم حجم علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Downhill OMG 2 HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Downhill-OMG-2-HD-1 Downhill-OMG-2-HD-2 Downhill-OMG-2-HD-3 Downhill-OMG-2-HD-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Downhill OMG 2 HD برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Downhill OMG 2 HD برای PC حجم : 71 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Downhill OMG 2 HD

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR