دانلود بازی فکری Love Alchemy A Heart In Winter برای PC

دانلود بازی فکری Love Alchemy A Heart In Winter برای PC

 

دانلود بازی Love Alchemy A Heart In Winter برای کامپیوتر

 

Love Alchemy A Heart In Winter یک بازی جدید در سبک فکری و معمایی و هیدن آبجکت که به تازگی و در سبک جستجو و اشاره و بازی های معمایی منتشر شده است . در این بازی باید با کاراکتر افسرده ی یک خانم همراه شوید و بدنبال او به حل معما و ماجراجویی در دنیایی سخت و ظالمانه بپردازید . این زن تنها ، از طرف معشوقه اش وارد یک داستان پیچیده و اسرار آمیز شده است و این وظیفه ی شماست تا به او کمک کنید از این منجلاب رهایی پیدا کند و سرنوشت خودش را نجات دهد .

صحنه های مختلف بازی همگی به زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده اند و در خیلی از مواقع ، این جزییات و زیبایی گرافیک ممکن است کار دستتان دهد و توجه شما را از مدرک ها و سرنخ های مهم دور کند ! اگر طرفدار بازی های سبک جستجو و اشاره باشید ، میتوانید از این بازی نیز لذت ببرید و خود را وارد یک دنیای دیگر ، پر از معما ها و افسون های مختلف بکنید . شما میتوانید بازی جذاب و فکری Love Alchemy A Heart In Winter را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

love-alchemy-a-heart-in-winter3

 

Love-Alchemy-Heart-in-Winter2

 

note - دانلود بازی فکری Love Alchemy A Heart In Winter برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی فکری Love Alchemy A Heart In Winter برای PC حجم : 472 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Love Alchemy A Heart In Winter

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR