دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای کامپیوتر

 

Spa Mania 2 یک بازی کم حجج جدید در سبک مدیریتی است که توسط Big Fish Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه است . اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید این بازی را به هیچ وجه از دست ندید. در این بازی سرعت عمل و دقت حرف اول را میزند . اگر شما نتوانید به سرعت خواسته مشتری را برآورده کنید, مشتری برای همیشه از مغازه شما میرود و دیگر برنمیگردد و همین امر باعث ضرر کردن شما میشود و شما پول کمی بدست می آورید. شما در بازی Spa Mania 2 باید به Jade کمک کنید تا پول زیادی بدست آورد تا هزینه ی سفر به سرتاسر کشور و کمک به محیط زیست را بدست آورد.

همانطور که گفتیم باید شما در بازی Spa Mania 2 زمان را به خوبی مدیریت کنید و به مشتریان به خوبی برسید. بازی از نظر گرافیکی در حد قابل قبولی است. همچنین دارای گیم پلی روان و ساده است و میتوانید شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمندهستید هم اکنون می توانید بازی Spa Mania 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Spa-Mania-2-1 Spa-Mania-2-2 Spa-Mania-2-3 Spa-Mania-2-4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC حجم : 70 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Spa Mania 2

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR