دانلود کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی

 

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی

 

نام انگلیسی کلیپ : Francesco Totti The Last Roman Gladiator Ultimate Show

نام فارسی کلیپ : گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 9 دقیقه

کیفیت : عالی 720p

 

فرانچسکو توتی بازیکن سرشناس ایتالیایی باشگاه رم میباشد که در از ابتدای بازیکنی حرفی اش در این تیم حضور داشته و تا به حال در 550 بازی که برای این تیم بازی کرده توانسته 232 گل به ثمر برساند و اسطوره فراموش نشدنی برای هواداران این باشگاه و فوتبال ایتالیا محسوب میشود. توتی که سمبل ایتالیا محصوب می شود ید بالایی در زدن ضربات آزاد و پنالتی ها دارد و تا کنون گل های زیبای بسیاری از توپ های مرده توانسته به ثمر برساند.

در این کلیپ بسیار زیبا نیز نمونه ای بهترین گل های این بازیکن و حرکات پا به توپ فوق العاده او برایتان آماده کرده ایم که در طی دقایقی این هنرنمایی های توتی به نمایش در می آید. هم اکنون می توانید کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

note - دانلود کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی فرمت : MKV

chart pie - دانلود کلیپ گل ها و مهارت های فرانچسکو توتی حجم : 129.57 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود کلیپ گل های فرانچسکو توتی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR