دانلود Perfect App Protector 6.2.1 – قفل گذاری روی برنامه ها برای آندروید

دانلود Perfect App Protector 6.2.1 - قفل گذاری روی برنامه ها برای آندروید

 

دانلود Perfect App Protector برای اندروید

برنامه قفل گذاری بر روی تمام برنامه های گوشی  برای آندروید

 

Perfect App Protector 6.2.1  یک نرم افزار بسیار کاربردی قفل گذاری برای سیستم عامل اندروید است. شاید برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید در نبود شما کسی بدون اجازه وارد گوشی و فایل های شخصیتان مثل شماره ها و مخاطبین ، مسیج و  اس ام اس ها ، گالری و غیره نشود. اگر دوست دارید بر روی تمام برنامه ها و پوشهای شخصیتان قفل بگذارید به شما برنامه Perfect App Protector را پیشنهاد میکنیم. این برنامه یک برنامه بسیار کامل است و بیشتر قسمت های  گوشیتان را پشتیبانی میکند.

یکی از دلایلی که باعث شده این نرم افزار بسیار حرفه ای باشد, ضریب امنیت بسیار بالای  آن است؛ بطوری که وقتی شما برنامه را نصب میکنید, پس از نصب برنامه به شما این قابلیت را میدهد که آیکون نرم افزار را از قسمت برنامه ها مخفی نمایید و برای و فراخوانی و بازگشایی ان باید به وسیله ی کدهای Stealth Mode انجام دهید. پس اگر دوست دارید تمامی قسمت های گوشی خود را قفل گذاری کنید هم اکنون میتوانید نرم افزار Perfect App Protector را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

نکته : پسورد پیش فرض و اولیه ی نرم افزار 7777 است و میتوانید آن را تغییر دهید.

 

note - دانلود Perfect App Protector 6.2.1 - قفل گذاری روی برنامه ها برای آندروید فرمت :  APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود Perfect App Protector 6.2.1 - قفل گذاری روی برنامه ها برای آندروید حجم : 5 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Perfect App Protector

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR