دانلود IMDb Movies and TV – نرم افزار اطلاعات فیلم ها و سریالها برای اندروید

 دانلود IMDb Movies and TV - نرم افزار اطلاعات فیلم ها و سریالها برای اندروید

 

 دانلود IMDb Movies and TV برای اندروید

 

 IMDb Movies & TV v4.1.0.104100110 اگر اهل فیلم دیدن و تماشای سریال های مختلف باشید ، بدون شک سایت IMDb را میشناسید . این سایت معتبرترین پایگاه اینترنتی جهان است که در زمینه ی سینما ، فیلم و درکل هنر هشتم فعالیت میکند . این سایت دارای یک بانک اطلاعاتی بسیار جامع و کامل در مورد تمام بازیگران ، کارگردانان ، فیلمبرداران ، سینماها ، فیلم ها و سریال های سراسر جهان است که میتوانید هر اطلاعاتی را که در این زمینه نیاز دارید ، بدست بیاورید .

نرم افزار آی ام دی بی برای اندروید نیز دارای همان اطلاعات و بخش های کاربردی برای تمام علاقه مندان و عاشقان تماشای فیلم و سینما میباشد که به آنها اجازه میدهد تمام اطلاعات و تصاویر مربوط به بازیگران و آثار مورد علاقه ی خود را بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی خودشان مشاهده کنند و لذت ببرند . همچنین برای استفاده ی کامل از این نرم افزار ، شما نیاز دارید تا به اینترنت متصل شوید و جدیدترین اخبار و تصاویر را دریافت کنید . شما هم اکنون میتوانید نرم افزار IMDb Movies & TV برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

IMDb-Movies-&-TV2

 

IMDb-Movies-&-TV1

 

 

note - دانلود IMDb Movies and TV - نرم افزار اطلاعات فیلم ها و سریالها برای اندروید فرمت : APK – اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود IMDb Movies and TV - نرم افزار اطلاعات فیلم ها و سریالها برای اندروید حجم : 5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود IMDb Movies and TV برای اندروید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR