دانلود بازی Rayman Jungle Run 2.3.2 برای آندروید + دیتا

دانلود بازی Rayman Jungle Run 2.3.2 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Rayman Jungle Run برای اندروید

 

Rayman Jungle Run 2.3.2 یک بازی در سبک فانتزی, ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا شما با کمپانی Ubisoft و سری بازی محبوب ریمن آشنایی دارید. بازی که پر از شور و هیجان و ماجراهای جذاب است و حالا این کمپانی قدرتمند نسخه اندروید این سری بازی Rayman Jungle Run منتشر کرد تا دارندگان گوشی های اندرویدی هم بتوانند لذت این بازی را بچشند. شما مثل همیشه در نقش ریمن قرار دارید ولی ایندفعه به صورت یک دونده در جنگل.

شما در بازی ریمن باید انواع جایزه ها و امتیازهای مختلف را برای رسیدن به مرحله ی بعدی کسب کنید ولی در این راه انواع دشمنان مختلف وجود دارند که کار را برای شما سخت خواهند کرد. از مهمترین ویژگی های بازی  میتوان به گرافیک فوق العاده عالی, موسیقی بسیار جذاب, تعداد مراحل زیاد, مکان های زیاد برای کشف کردن و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقمندان به بازی های فانتزی, ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Rayman Jungle Run را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی  :

 

Rayman-Jungle-Run-1 Rayman-Jungle-Run-2 Rayman-Jungle-Run-3 Rayman-Jungle-Run-4 Rayman-Jungle-Run-5

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.pastagames.ro1mobile را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر
  • حجم : 8 + 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR