دانلود بازی Rail Rush 1.9.16 برای آندروید + نسخه مود

دانلود بازی Rail Rush 1.6.0 برای آندروید

 

دانلود بازی Rail Rush برای اندروید

| + نسخه بی نهایت |

 

Rail Rush 1.9.16 یا راه آهن راش یک بازی در سبک آرکید, اکشن برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای تبدیل شدن به یک پژوهشگر معدن آماده کنید. شما در بازی Rail Rush باید سوار بر یک واگن شوید و در ریل های پر پیچ و خم معدن به ماموریت های چالش برانگیز بروید. در بازی باید در مسیر حرکت خود سنگ های قیمتی را جمع آوری کنید و از دست آوردهایی که سراهتان قرار داده شده برای پیشرفت استفاده کنید.همچنین میتوانید تخم مرغ های صخره ای که سر راهتان است را بشکنید و هر چیزی که داخلش است را بدست آورید که در طول بازی لازمتان میشود.

از ویژگی ها مهم بازی میتوان به 4 شخصیت متنوع برای کاوش, 6 مکان پر از شگفتی مثل غار- آبشارها و غیره, گرافیک عالی و خیره کننده و غیره اشاره کرد. بازی توانسه از پلی استور نمره 4.3 از 5 را کسب کند که این یک موفقیت بزرگ برای سازنده بازی یعنی Miniclip به حساب می آید. پس اگر از علاقمندان به بازی های آرکید, اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی Rail Rush را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rail-Rush-1  Rail-Rush-2

 

Rail-Rush-4  Rail-Rush-3

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر
  • حجم : 45/50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR