دانلود بازی Table Top Racing Premium 1.0.41 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Table Top Racing Premium 1.0.41 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی Table Top Racing برای اندروید

| +  دیتا و نسخه پول بی نهایت |

 

Table Top Racing Premium 1.0.41 ، یکی از بازی های محبوب و برتر سبک مسابقه ای ماشین سواری برای اندروید است . محیط این بازی در یک اتاق اتفاق میافتد و ماشین ها نیز درواقع ماشین های اسباب بازی هستند ؛ اما طراحی آنها به نحوی انجام شده است که شما میتوانید هیجان مسابقات فرمول 1 را در کف اتاق و بر روی دیوایس های اندرویدی خودتان  تجربه کنید ! در این بازی شما میتوانید از بین چندین نوع ماشین مختلف ، یکی را انتخاب کنید و با بدست آوردن پول ، ویژگی های جدید به آن اضافه کنید .

همچنین لازم نیست تا از تمام حریفان خود سبقت بگیرید تا برنده شوید ، بلکه کافی است تا با یک موشک آنها را از سر راهتان بردارید ! بله در این بازی شما میتوانید ماشین خودتان را به اسلحه ها و موشک های مختلف مجهز کنید و هر زمان که لازم شد از آنها استفاده کنید . شما میتوانید مسابقات هیجان انگیز بازی Table Top Racing را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Table_Top_Racing3 Table_Top_Racing2

 

Table_Top_Racing1

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب
  • پوشه ی دیتای بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار دهید .
مشخصات
  • فرمت : APK - اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 14 + 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR