دانلود بازی پو Pou 1.4.54 برای آیفون و آیپد

دانلود بازی پو Pou 1.4.54 برای آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Pou برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

Pou 1.4.54 یا پو یک بازی زیبا و جذاب در سبک شبیه سازی , فانتزی برای سیستم عامل آی او اس و اندروید است . دوست دارید یک حیوان خانگی داشته باشید؟ دوست دارید مراقبت کردن از یک حیوان خانگی را تجربه کنید؟ دوست دارید به حیوانات غذا بدهید؟ شما میتوانید همه این لذت ها را در گوشی هوشمند خود و با بازی پو تجربه کنید. پو عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو یک بازی شبیه ساز نگه داری از حیوانات خانگی است. حیوان خانگی شما در این بازی Pou نام دارد و بسیار بامزه،بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز است و همیشه برای شما دردسر درست میکند که شما باید مشکلات او را حل کنید.

در بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. اگر از علاقمندان به بازی های فانتزی هستید هم اکنون میتوانید بازی Pou را برای آیفون و آیپد از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Pou :

Pou-1 Pou-2 Pou-3 Pou-4

 

Pou-APK5

 

Pou-APK3

 

me.pou.app-image-3.jpg

 

 

 

توجه :

–  برای نصب بازی باید دیوایس شما جیلبریک شده باشد و سپس آنرا از طریق نرم افزار آیتونز نصب نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی پو Pou 1.4.54 برای آیفون و آیپد فرمت : IPAآیفون ، آیپاد و آیپد  آی او اس 5.0 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی پو Pou 1.4.54 برای آیفون و آیپد حجم : 20 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Pou

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR