دانلود بازی Turbo Racing League 1.4.1 برای آندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Turbo Racing League 1.4.1 برای آندروید + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی Turbo Racing League برای اندروید

دانلود بازی مسابقات حلزون ها برای اندروید

 

Turbo Racing League 1.4.1 یا لیگ حلزون ها یک بازی زیبا و جذاب در سبک مسابقه ای برای سیستم عامل  اندروید است . معمولا بازی هایی که بر اساس انیمیشن ها ساخته میشوند زیاد موفق نمی شوند ولی چندی پیش یک بازی زیبا و جذاب بنام Turbo Racing League بر اساس شخصیت های انیمیشن Turbo 2013 ساخته شد و بسیار موفق ظاهر شد و توانست طرفداران زیادی را در این زمان کوتاه از انتشارش به خود جذب کند. این بازی با حجمی که دارد از گرافیک بالایی برخوردار است و به گفته سازندگان بازی توربو همه موارد مورد نیاز در طراحی بازی به صورت کامل اجرا شده است. شما در این بازی در نقش یه حلزون قرار داربد و باید در لیگ حلزون ها شرکت کنید و به بعقیه حلزون ها ثابت کنید که شما دارای سرعت زیادی هستید.

 

در این نسخه قابلیت توربو بی نهایت هم وجود دارد و شما میتوانید با خیال راحت از توربو استفاده کنید. در بازی Turbo Racing League تعداد مراحل زیاد است و هر کدام از دیگری بهتر هستند و شما از بازی کردن خسته نمیشوید. شما اگر در مسابقات زیادی به پیروزی برسید بسیار قدرتمند می شوید. یکی از علل جذابیت مسابقات بازی این است شما برای رسیدن به کلاس های بالاتر مثل Class 1 و Class2 باید تمام تلاش خود را بکنید. از ویژگی های مهم این بازی میتوان به شخصی سازی حلزون ها , به اشتراک گذاری امتیازها با دوستانتان , گرافیک عالی و غیره اشاره کرد. هم اکنون میتوانید بازی Turbo Racing League را بطور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی Turbo Racing League :

 

Turbo-Racing-League-1 Turbo-Racing-League-2 Turbo-Racing-League-3 Turbo-Racing-League-4

 

 

 

note - دانلود بازی Turbo Racing League 1.4.1 برای آندروید + نسخه پول بی نهایت فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Turbo Racing League 1.4.1 برای آندروید + نسخه پول بی نهایت حجم : 41.8 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Turbo Racing League

دانلود دانلود : دانلود بازی نسخه نامحدود

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR