دانلود رایگان تقویم لایه باز 93 با فرمت PSD

دانلود رایگان تقویم لایه باز 93 با فرمت PSD

 

دانلود تقویم لایه باز 93

 

امروز تقویم 93 لایه باز با فرمت PSD فارسی را به صورت مجموعه 12 طرح و فایل لایه باز که به صورت ماهیانه می باشد آماده دانلود کردیم. مجموعه تقویم لایه باز سال 93 شامل 12 طرح لایه باز برای 12 ماه سال 1393 هجری شمسی می باشد که هر کدام کاملا قابل ویرایش می باشند.

شما می توانید این طرح های لایه باز که در فرمت PSD برای فتوشاپ ساخته شده اند را ویرایش کرده و در انواع تقویم 94 نیز استفاده کنید. ویژگی این فایل ها قابل ویرایش بودن جز به جز آنها ، کیفیت بالا و قابلیت چاپ  آنها می باشد. شما هم اکنون می توانید فایل تقویم لایه باز 93 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

note - دانلود رایگان تقویم لایه باز 93 با فرمت PSD فرمت : PSD

chart pie - دانلود رایگان تقویم لایه باز 93 با فرمت PSD حجم : 4 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود فایل لایه باز تقویم 93

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود + facegraphic .ir



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR