دانلود بازی فکری Esoterica Hollow Earth برای کامپیوتر

دانلود بازی فکری Esoterica Hollow Earth برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Esoterica Hollow Earth برای کامپیوتر

 

Esoterica Hollow Earth یک بازی جدید در سبک فکری ، Hidden Object و معمایی است که در سال 2013 برای کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی فوق العاده مهیج ، داستان از این قرار است که پدربزرگ شما دستگاه جالبی برای کندن یک تونل ساخته است ، که به ذهن خلاق شما فرصت رویا پردازی میدهد ! البته که شما نحوه ی فعال کردن آن را نمی دانید ! پس باید به دنبال سرنخ هایی برای فعال کردن آن بگردید تا بتوانید با آن ، گودالی را کنده و وارد اعماق زمین شوید .

در بازی Esoterica پس از رسیدن به اعماق زمین شما به جنگلی اسرار آمیز می رسید که سرشار از زندگی اما پر از اشکال عجیب است ! بازی با سفری عجیب به داخل زمین و با بهره گیری از مرحله های علمی تخیلی ، تجربه ی بی نظیری از سبک بازی های ماجراجویانه و معمایی را به شما می دهد . گیم پلی بازی میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . از این رو پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب را از دست ندهید . هم اکنون می توانید بازی Esoterica Hollow Earth را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :
esoterica-3

Esoterica-Hollow-Earth-screen03

 

Scrn_TheEsotericaHollowEarth_04

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

 

OS : Windows Vista / Windows 7

Processor : 2.0 GHz

Memory : 1 GB RAM

Graphics : 512 MB NVIDIA GeForce / ATI Radeon

DirectX : Version 9

Hard Drive : 2 GB available space

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از دانلود و اکسترکت کردن ( خارج کردن از حالت فشرده ) پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس اقدام به نصب بازی نمایید . توجه داشته باشید که بازی به صورت از پیش کرک شده می باشد و نیاز به نصب و اجرای نرم افزار های جانبی نیز ندارد . تنها کافیست بازی را نصب کرده و اجرا نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 997 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR