دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

Professional Farmer 2014 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی کشاورزی و مدیریتی است که در سال 2013 برای کامپیوترعرضه شده است . این بازی شبیه سازی شده گیمر را به حومه شهرها و روستاها برده و تجربه کشاورزی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مدیریت مزارع کشاوری, کشت و کار, کاشت محصولات کشاورزی, دامداری و خرید و فروش محصولات تنها گوشه ناچیزی از عناصر بازی Professional Farmer 2014 میباشد. شما در این بازی با چند ملک کوچک بازی را شروع می کنید و با رفته رفته با حرفه ای شدن به عنوان یک کشاورز چیره دست تبدیل شده و ابزار آلات مختلفی را در زمینه های کشاورزی نظیر تراکتور, ماشین آلات, حیوانات کشاورزی بدست خواهید آورد. همچنین تخصص های مختلفی را در مراحل مختلف بازی کسب خواهید کرد. اما راه پیشرفت در بازی برنامه ریزی فصلی خوب با دانش و تخصص فراوان میباشد که البته در مراحل مختلف بازی بدست خواهید آورد.

شما در بازی Professional Farmer 2014 با رانندگی ماشین آلات کشاورزی و عملیات مختلفی نظیر اتصال گاوآهن پر و خالی سازی تراکتور بازی را پیش خواهید گرفت. از ویژگی های مختلف بازی میتوان به شبیه سازی زیبای کشاورزی در بازی همره با برنامه ریزی های سالانه و فصلی اشاره کرد, علاوه بر این مجموعه ای ماموریت ها که در طول بازی به شما اعطا خواهد شد ساعت شما را سرگرم خواهد نمود. هم اکنون می توانید بازی Professional Farmer 2014 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Professional Farmer 2014 :

Professional Farmer 2014 Screenshot 1

 

Professional Farmer 2014 Screenshot 2

 

Professional Farmer 2014 Screenshot 3

 

Professional Farmer 2014 Screenshot 4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

 

note - دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC فرمت : ISO

chart pie - دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC حجم : 1.17 گیگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Professional Farmer 2014 – پارت اول

دانلود دانلود : دانلود پارت دوم

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR