دانلود مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت

Excelent Landscapes HD Wallpapers دانلود مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت

 

دانلود مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت

 

نام انگلیسی مجموعه : Excelent Landscapes HD Wallpapers
نام فارسی مجموعه : مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت
موضوع والپیپر ها : طبیعت
تعداد عکس ها : 100
کیفیت : بسیار با کیفیت با وضوح تصویری 1920×1200

دانلود مجموعه 100 والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت که در این پست برای شما گرامیان آماده کرده ایم.این مجموعه شامل 100 تصویر با کیفیت بسیار بالا و با وضوح تصویری 1920×1200 می باشد . این مجموعه از بهترین تصاویر گرفته شده در ماه های گذشته و از زیباترین و بکرترین نقاط روی زمین گلچین و گردآوری شده است. عکس های شگفت انگیز از جنگل های سرسبز ، کوه های پوشیده از برف و یا سبزپوش ، رودخانه های پر آب و… که با انتخاب هریک از آنها به عنوان پس زمینه کامپیوتر خود حال و هوایی تازه به دنیای رایانه ای خود خواهید بخشید.

گفتنیست فرمت این تصاویر JPG می باشد.در تلاشیم تا با آماده کردن والپیپر های با کیفیت از موضوعات متنوع نیاز شما در این بخش را نیز پاسخگو باشیم. امیدواریم از دانلود مجموعه Excelent Landscapes HD Wallpapers نهایت استفاده را ببرید .

 

note - دانلود مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت فرمت :JPG

chart pie - دانلود مجموعه 100 والپیپر تماشایی از طبیعت حجم : 150  مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود مجموعه Excelent Landscapes HD Wallpapers

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR