دانلود Photo SlideShow Creator 4.31 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود AMS Software Photo SlideShow Creator 4.31 نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود Photo SlideShow Creator

ساخت اسلاید شوهای گرافیکی

 

Photo Slideshow Creator 4.31 ابزار قدرتمند و کارآمدی برای تهیه اسلایدشوهای گرافیکی و صوتی با امکان افکت گذاری پیشرفته میباشد. با این برنامه می توانید تعداد نامحدودی عکس و تم به برنامه وارد کنید و خواهید دید که برنامه به طور خودکار عملیات را برایتان انجام خواهد داد. این برنامه می تواند فایل خروجی را در قالب EXE و یا فیلم های HD نیز ذخیره نماید.
از دیگر ویژگی های برنامه Photo SlideShow Creator می توان به امکان اضافه کردن متون برای تصاویر و همچنین فایل موسیقی پس زمینه به اسلاید شوها میباشد. این برنامه قابلیت این را دارد که در عرض فقط چند دقیقه یک نمایش اسلایدی بیادماندنی با کیفیت بسیار بالا ادائه دهد. رابط کاربری چند زبانه نرم افزار نیز کار را بیش از پیش ساده تر و روان تر می کند. علاوه بر این می توانید فایل تولید شده را بر روی DVD توسط برنامه رایت کنید, این عمل را به توانید به صورت خودکار نیز انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و ورژن جدید نرم افزار Photo SlideShow Creator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AMS Software Photo SlideShow Creator:

– قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا و منحصر بفرد برای تصاویر

– امکان اضافه کردن فایل موسیقی به تصاویر

– امکان ذخیره در قالب فرمت های تصویری با کیفیت نظیر MPEG و H.264

– امکان ذخیره فایل خروجی به صورت فیلم HD

– امکان ذخیره در قالب فرمت های تلفن های هوشمند مختلف نظیر آی فون, آی پاد, PSP و …

– درای صفحه نمایش مجازی منحصربفرد

– امکان اشتراک گذاری با دوستان در شبکه های اجتماعی نظیر یوتوب, فیس بوک, مای اسپیس و …

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

AMS Software Photo SlideShow Creator Screen

Photo Slideshow Creator is a handy tool designed to create a music slideshow with beautiful transition effects. The program allows you to add unlimited number of photographs and captions, apply themes and much more. Once created, the slideshow can be saved as an executable file (EXE), screensaver or video, including full HD. Photo slideshow software has a convenient, multilingual interface which is easy to learn. Create a memorable slideshow of high quality in a few minutes! The new version includes ability to burn a slideshow to DVD.

 

note - دانلود Photo SlideShow Creator 4.31 - نرم افزار ساخت اسلایدشو فرمت : EXE

chart pie - دانلود Photo SlideShow Creator 4.31 - نرم افزار ساخت اسلایدشو حجم : 58.95 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود مستقیم نرم افزار AMS Software Photo SlideShow Creator

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR