دانلود ISO to USB v1.6 – ساخت فلش مموری با قابلیت بوت

دانلود ISO to USB v1.0 - برنامه ساخت فلش مموری با قابلیت بوت

دانلود ISO to USB

نرم افزار کپی فایل های ISO روی USB و ساخت فلش مموری با قابلیت بوت

 

ISO to USB 1.6 نرم افزار کارامدی برای انتقال فایل های ISO به داخل فلش مموری میباشد. نحوه کار با این برنامه بسیار آسان بوده و کافیست فایل ایزو و فلش مقصد را انتخاب کنید و با یک کلیک عملیات را ادامه دهید. منظور از USB Flash Disk می تواند کارت حافظه و سایر دستگاه های ذخیره سازی USB میشود و اختصاصی به فلش معمول نمی باشد.

برنامه ISO to USB قابلیت این را دارد که یک Bootable USB از ایمیج سیتم عامل ویندوز بسازد. و به عنوان بوت از آن استفاده کنید. با این برنامه توانایی این را خواهید داشت که بدون مشکل ویندوز را بارگذاری کنید. هم اکنون می توانید برنامه ISO to USB را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ISO to USB:

– امکان انتقال فایل های ISO به درایو USB

– امکان ایجاد Bootable USB از ایمیج ویندوز مربوطه

– پشتیبانی از انواع دستگاه های ذخیره سازی USB از جمله فلش, کارت حافظه و …

– رابط کاربری آسان و کاربر پسند

– و …

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

ISO to USB Screenshot

 

 



مهرگان آی‌تی


ISO to USB is a free and small software that can burn the ISO image file directly to the USB drives, these USB drives include USB flash drives, memory sticks and other USB storage devices, it also supports to create a bootable USB disk with Windows operating systems.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR