دانلود QSetup Installation Suite v11.0.0.5 – نرم افزار ساخت Setup

دانلود QSetup Installation Suite v11.0.0.5 - نرم افزار ساخت Setup

دانلود QSetup Installation Suite

 

QSetup Installation Suite نام برنامه کم حجمی برای ساخت فایل نصب نرم افزار های مختلف در سیستم عامل ویندوز می باشد که محصولی جدیدی از کمپانی معتبر Pantaray Research می باشد . این نرم افزار برای برنامه نویسان ، امکان ادغام برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های کاربردی درون آن ، در قالب فایل Setup ارائه میدهد . همچنین با استفاده از نرم افزار QSetup Installation Suite امکان تهیه فایل های نهایی نصب را در دو فرمت EXE و MSI دارید .

 

نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی دارد که از آن جمله میتوان به  قابلیت قرار دادن مدیریت لایسنس و در خواست سریال برای نصب برنامه ها و بازی ها ، قابلیت ساخت Setup های برنامه ها و بازی های مختلف که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا باشند . QSetup Installation Suite قابل اجرا برروی تمامی نسخه های ونیدوز بوده و به چندین زبان مختلف قابل اجرا می باشد . از این رو به برنامه نویسان و کاربرانی که قصد دارند برنامه ها و بازی های کدنویسی شده ی خود را به یک فایل نصبی تبدیل کنند ، پیشنهاد میکنیم دانلود QSetup Installation Suite نرم افزار ساخت فایل Setup را از دست ندهند .

 

برخی از ویژگی های نرم افزار QSetup Installation Suite :

–  تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف
–  امکان فراهم آوردن برنامه های نوشته شده، به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی، برای کاربران
–  قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد
–  تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI
–  پشتیبانی از چندین زبان مختلف
–  قابلیت قرار دادن مدیریت لایسنس و در خواست سریال برای نصب برنامه
–  توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …
–  قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا
–  و …

 

 

QSetup Installation Suite PRO software will help you perform installations of other programs. What the program does is create delivery of installation processes that will include automatic updating of the application from the internet.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 6 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود QSetup | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 

 

راهنمای نصب QSetup Installation Suite :

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید و بر روی دکمه About کلیک کنید و در قسمت Registration code شماره سریال دریافتی از Keygen را وارد کرده و بر روی دکمه Register کلیک کنید و از نرم افزار لذت ببرید .



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR