دانلود Corel WinDVD Pro 12.0.0.243 SP7 – نرم افزار قدرتمند پخش فیلم های DVD

دانلود Corel WinDVD Pro 11.6.1.4 - نرم افزار پخش فیلم های DVD

 

دانلود Corel WinDVD Pro

 

Corel WinDVD Pro 12.0.0.243 SP7 نرم افزار قدرتمندی برای پخش فایل های دی وی دی و بلوری 2D میباشد . این برنامه قابلیت پخش دستگاه های پخش AVCHD و Blu-ray 3D را با کیفیت بسیار بالا با دقت وضوح بالا و صدای فراگیر دارا میباشد. به علاوه این برنامه دارای موتور جستجوی قدرتمند آنلاین فیلم ها میباشد که می توانید فیلم های مورد علاقه خود را از وب سایت های منبع دریافت نمایید.
برنامه Corel WinDVD Pro با پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی آمار فروش بالایی را داشته است و بیش از 250 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی مشاهده فیلم های 2بعدی و 3بعدی قابلیت تبدیل فیلم های 2D به 3D و HD را دارا میباشد. صدا در این نسخه از برنامه بهتر و فراگیرتر و همراه با ویژگی های ارتقا یافته عرضه شده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Corel WinDVD را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Corel WinDVD Pro:

– پشتیبانی از پخش فیلم های Blu-ray 3D

– امکان پخش فیلم های 3 بعدی با عینک های سه بعدی

– امکان تبدیل 2D به 3D

– دارای رابط کاربری گرافیکی و پیشرفته

– اضافه شدن پشتیبانی از فرمت های MKV, FLV و MP4 به نسخه جدید

– امکان پخش پیشرفته فیلم های دی وی دی

– دارای عملکرد پیشرفته و بهینه سازی شده

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Corel WinDVD Pro Screen

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR