دانلود PC Cleaner Pro 2018 14.0.18.6.3 + Portable – بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

دانلود PC Cleaner Pro 22.0.15.9.16 - بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

 

دانلود PC Cleaner Pro

| بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم |

 

PC Cleaner Pro 2018 14.0.18.6.3 + Portable یک نرم افزار بهینه ساز کامل و کم نقص برای سیستم عامل ویندوز می باشد که میخواهیم آن را با هم بررسی کنیم . PC Cleaner Pro  جدید ترین نسخه از این نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که که به واسطه ی آن می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را به سادگی و تنها با چند کلیک افزایش دهید . همچنین این نرم افزار اطلاعات غیر ضروری ثبت شده بر روی رجیستری ، که یکی از عوامل کاهش سرعت سیستم های رایانه ای به شمار میروند را کاملا از بین میبرد . از جمله اطلاعاتی که نرم افزار PC Cleaner Pro 2014 قادر به پاک سازی آنها می باشد میتوان به : پسوندهای فایل، میانبرهای نامعتبر، DLL های به اشتراک گذاری شده، فونت، فایل های راهنما، مسیر برنامه و … اشاره کرد که تنها با چند کلیک ساده به صورت کامل پاک سازی شده و اطلاعات نادرست ثبت شده بر روی رجیستری به صورت کامل تعمیر می شود .

نرم افزار PC Cleaner Pro 2014 کارایی های متفاوت و جالبی دارد ، که از آن جمله میتوانیم اشاره کنیم به : ابزار امنیتی آن که امنیت نسبی سیستم شما را در کنار یک آنتی ویروس قدرتمند در مقابل ویروس ها و بد افزارها تامین خواهد نمود . همچنین قابلیت کنترل سرعت لود شدن سیستم به هنگام روشن و حتی خاموش شدن آن نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار جالب به شمار میرود . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد میکنیم برای اجرای بهتر نرم افزار ها و بازی های خود ، هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PC Cleaner Pro 2014 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نسخه جدید :

–   ابزار بهینه سازی و پاک سازی رجیستری ویندوز
–   ابزار افزایش امنیت در مقابل ویروس ها و بد افزارها
–   ابزار پاکسازی تاریخچه ی فعالیت های شما بر روی کامپیوتر
–   ابزار حفاظت از حریم خصوصی در مقابل تهدیدات سرقت اطلاعات شخصی
–   ابزار بهینه سازی حافظه ی رام برای اجرای بهتر برنامه ها و بازی ها
–   ابزار BHO برای مدیریت مرورگر و افزایش سرعت نسبی اجرا و وبگردی
–   ابزار حذف فایل های تکراری موجود بر روی سیستم
–   و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.30 + 7.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR