دانلود Nero Platinum Suite 2021 23.0.1010 + Content Pack – مجموعه ابزارهای نرو

دانلود Nero Platinum 2019 Suite 20.0.06800 + Content Pack - مجموعه ابزارهای نرو

 

دانلود Nero Platinum

| کامل ترین مجموعه ابزارهای نرو |

 

Nero Platinum Suite 2021 23.0.1010 + Content Pack مجموعه نرم افزارهای چند رسانه ای نرو میباشد که به از جمله برنامه های آن می توان به ضبط و تبدیل ویدئو و تصاویر و ابزارهای سرگرم کننده اشاره کرد. نسخه جدید این برنامه با پشتیبانی کامل از ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شده است. این برنامه تجربه لذت بردن از دیسک های بلوری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجموعه بی نظیر نرم افزاری نرو شما می توانید هر نوع نیاز خود را از برنامه های کاربردی این شرکت رفع کنید و به طور سریع و آسان تمامی آنها را داشته باشید. برنامه تبدیل فرمت این مجموعه از آخرین فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و ابزارهای قدرتمند ویرایش, رایت و تبدیل را برایتان ارائه میدهد.
با استفاده از آلبوم تصاویر این برنامه براحتی می توانید به تولید لیست پخش و نمایش اسلایدی تصاویر خود بپردازید و آنها را بازآفرینی کنید. در نرم افزار Nero Platinum پلیر قدرتمنید و همه کاره ای وجود دارد که قابلیت پخیش انواع فرمت های رسانه ای, صوتی و تصویری را دارا میباشد. با استفاده از برنامه پشتیبان گیری این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مهم خود به طور خودکار پشتیبان گیری کنید. در حال حاضر این برنامه از دیسک هایی با حجم بالاتر از 2 ترابایت و USB 3.0 پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید از دستگاه NAS نیز برای پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ای استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه Nero Platinum را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nero Platinum :

– برنامه تبدیل با پشتیبانی از آخرین فرمت فایل های ویدئویی

– مکان ساخت لیست پخش و نمایش اسلایدی

– دارای پلیر همه کاره با امکان پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری

– استفاده از آخرین فرمت های تصویری با کیفیت بالا برای تبدیل, ویرایش و رایت ویدئو ها

– دارای برنامه های قدرتمند پشتیبان گیری با قابلیت های ویژه

– پشتیبانی کامل از ویندوز 10

– امکان استریم انواع ویدیوها در دستگاه های iOS و اندروید

– قابلیت رایت انواع فایل ها از طریق دستگاه های اندروید و iOS توسط Nero AirBurn

– قابلیت تگ زدن عکس ها و ویدیوها

– دارا بودن یک رابط کاربری فوق العاده جذاب برای دسترسی به بخش های مختلف

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Nero 2014 Platinum Screen 1 Nero 2014 Platinum Screen 2

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

– Windows® 7 SP1 Home Premium, Professional or Ultimate (32/64 bit), Windows® 8 (32/64 bit), Windows® 8.1 (32/64 bit) with April 2014 Update, Windows® 10 (32/64 bit)
– 2 GHz AMD or Intel® processor
– 1 GB RAM
– 5 GB hard drive space for a typical installation of all components (including templates, content and temporary disk space)
– Microsoft® DirectX® 9.0 compliant graphics card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

راهنمای پچ و کرک نرم افزار داخل فایل دانلودی در فایل Read me.txt موجود می باشد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 940/2010 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR