دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری و اداری با فرمت PSD

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری و اداری با فرمت PSD

 

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری و اداری با فرمت PSD

 

طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری و اداری بسیار زیبایی را که در این ساعت برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که شامل 2 طرح  با فرمت PSD وبا رزولوشن 300dpi و با کیفیتی فوق العاده می باشد . در واقع این طرح لایه باز کارت ویزیت ، یک نمونه کارت ویزیت حرفه ای و بسیار شیک مناسب برای شرکت ها و استفاده های شخصی می باشد که طراحی بی نظیر و کیفیت بالای این طرح ، یکی از ویژگی های برجسته ی آن به شمار میرود .

طرح لایه باز کارت ویزیت شامل دو صفحه بوده که به صورت پشت و رو قابل ویرایش و شخصی سازی است و به شما این امکان را میدهد که هر کدام از اجزای تشکیل دهنده ی طرح را تغییر داده و تمامی لایه های آن را در فتوشاپ به سادگی ویرایش کنید . این طرح میتوان باعث جلب توجه مشتریان شما شده و در نهایت کسب و کار شما را رونق ببخشد . همچنین برای کاربرانی که میخواهند یک کارت ویزیت شخصی شیک و اختصاصی داشته باشند فوق العاده مناسب می باشد . باید توجه کنید که ، کار با طرح های لایه باز به دلیل وجود اجزای کامل طرح در ان ، بسیار ساده بوده و با کمی دقت میتوانید آن ها را به شکل دلخواه خود تغییر دهید . در آخر باید اضافه کنیم که طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری و اداری با فرمت PSD و با حجمی بسیار مناسب و ناچیز از ادامه ی مطلب قابل دریافت می باشد . نمونه های دیگری از تصاویر لایه باز برای همه ی شما عزیزان در راه است که در آینده ای نه چندان دور در یاس دانلود به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

 

 

 

فرمت فرمت: PSD

حجم حجم: 3 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR