دانلود PowerArchiver Standard 2019 19.00.59 x64 + Portable – نرم افزار فشرده سازی

دانلود PowerArchiver Pro 15.01.05 - نرم افزار فشرده سازی

دانلود PowerArchiver

نرم افزار فشرده سازی

 

PowerArchiver Standard 2019 19.00.59 x86/x64 + Portable تمامی امکانات ممکن را برای ایجاد فایل های فشرده و نگهداری فایل های آرشیوی ارائه میدهد. این برنامه می توانید به خواندن و استخراج بسیاری از فرمت های مختلف فشرده سازی بپردازد. از جمله این فرمت ها ZIP-7 میباشد که بهترین فرمت برای فشرده سازی تا به امروز شناخته شده است. این برنامه به خاطر امکانات ویژه ای که ارائه می دهد به عنوان خوبی در زمره هم رده های خود تبدیل شده است.
این نرم افزار دارای پیش نمایش داخلی میباشد . از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. این نرم افزار قابلیت ایجاد آرشیو های مختلف از فایل های فشرده را دارا میباشد. همچنین قابلیت تعمیر فایل های ZIP از دیگر ویژگی های این برنامه است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PowerArchiver را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PowerArchiver:

– پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی

– پشتیبانی از فایل های کدگذاری شده XXE , UUE

– پشتیبانی از تمام عملیات های آرشیو نظیر تغییرنام, تست و مشاهده پیشنمایش

– پشتیبانی از درگ و دراپ و دارای اکسپلورر

– امکان مشاهده در قالب صفحات وب

– امکان استخراج آرشیوهای تو در تو و متعدد

– پشتیبان گیری خودکار

– امکان تعمیر فایل های فشرده خراب ZIP

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR