دانلود AVG PC Tuneup 21.2 build 2897 x86/x64 – بهینه سازی سیستم

دانلود AVG PC Tuneup 2016 16.22.1.58906 x86/x64 - بهینه سازی سیستم

 

دانلود AVG PC Tuneup

| بهینه سازی سیستم |

 

AVG PC Tuneup 21.2 build 2897 x86/x64 ابزار کارامدی برای تعمیر فایل هایی هست که موجب کندی سیستم عامل میشوند, این برنامه همچنین تنظیماتی را اعمال می کند که به بهینه سازی سیستم کمک شایانی می کند. این برنامه با با اسکن کامپیوتر در کمتر از یک دقیقه و تعمیر و شناسایی انها, عوامل کندی سیستم را شناسایی کرده و درصدد رفع آنها بر می آید.
نرم افزار AVG PC Tuneup به طور مستمر سیستم شما را در بازه های زمان بررسی کرده و عملکرد سیستم را بهینه سازی می کند. گاهی اوقات نرم افزار ها و برنامه های بی ارزشی در کامپیوتر وجود دارند که خود ما نیز از آن بی خبریم و این گونه برنامه ها موجب اشغال فضای هارددیسک می شوند, این برنامه با شناسایی و حذف این موارد فضای هارد شما را افزایش میدهند و سیستمتان را از وجود برنامه های مخرب ایمن میسازند. هم اکنو می توانید آخرین نسخه نرم افزار AVG PC Tuneup را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار AVG PC Tuneup :

– افزایش سرعت سیستم رایانه

– بهینه سازی سیستم در بازه های زمانی مختلف

– افزایش عمر باتری

– افزایش فضای هارددیسک با حذف برنامه های بی ارزش

– افزایش کارایی سیستم عامل و عملکرد مثبت آن

– بهینه سازی آسان سیستم در زمان کم

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

AVG PC Tuneup ScreenShot 1 AVG PC Tuneup ScreenShot 2

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR