دانلود Trillian Pro 5.5 Build 19 – نرم افزار مسنجر چت اکانت های معروف

دانلود Trillian Pro 5.5 Build 19 - نرم افزار مسنجر چت اکانت های معروف

 

دانلود Trillian Pro

 نرم افزار مسنجر چت اکانت های معروف

Trillian Pro 5.5 Build 19 مسنجری مستقل با امکانات گسترده میباشد که از ICQ, AIM, MSN, یاهو مسنجر و IRC پشتیبانی می کند. این برنامه امکاناتی را برای کاربرانش فراهم می کند که بوسیله سرور های میزبان ارائه نمی شوند علاوه بر این برنامه Trillian Pro قابلیت های استاندارد و پرکاربردی را ارائه می دهد که میتوان به چت صوتی, انتقال فایل, چت گروهی, اتاق های چت, آیکن های دوستان, اتصالات چندگانه به طور همزمان به همان شبکه, اتصال مستقیم (AIM) , پشتیبانی از پروکسی, پشتیبانی از پیام های رمزگذاری شده, پشتیبانی از پیام کوتاه و تنظیمات حریم خصوصی اشاره کرد.
نرم افزار Trillian Pro شکلک های مختلف و زیبایی را ارائه میدهد که در برنامه تعبیه شده است.  برنامه تریلیان سیستم هشدار پیشرفته ای دارد که تمامی تغییرات لیست را به اطلاعتان خواهد رساند. همچنین حالت های مختلف آنلاین شدن را به صورت های مختلف می توانید در این برنامه تنظیم کنید, قابلیت تنظیمات اطلاعیه نزی با این برنامه امکان پذیر میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Trillian Pro را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Trillian Pro

– قابلیت انتقال فایل

– امکان ارتباط مستقیم

– امکان چت گروهی

– پشتیبانی از آواتار اعضا

– امکان چت تصویری

– امکان چت صوتی

– امکان جستجو در وب

– دارای شکلک های مختلف در دسته های مختلف

– امکان تنظیمات آنلاین بودن

– و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR