دانلود بازی Northern Tale 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Northern Tale 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Northern Tale 2 برای کامپیوتر

 

Northern Tale 2  یک بازی مدیریتی و استراتژیک جدید در سبک Dash برای کامپیوتر در سال 2013 است. پادشاه راگنار که از وضعیت نابسامان فعلی به شدت ناراحت شده در پی بررسی کاستی ها و سر و سامان بخشیدن به اوضاع منطقه است.حوزه استحفاظی او این اواخر پیوسته مورد تاخت و تاز نیروهای مرزی بیگانه قرار گرفته است.پادشاه که شهر را در آستانه سقوط می بیند احساس خطر کرده و به سرعت در راستای بازگردانیدن پادشاهی به شکوه گذشته آن است.در این راه از تعمیر و مرمت های خانه های تخریب شده روستاها گرفته تا ایستادگی در برابر تهدید های وایکینگها و حمله های ناگهانی دشمنان مرزی از چالش های پیش روی شما در خلال بازی است.

در بازی Northern Tale 2 بیش از 50 مرحله تعبیه شده که در هر یک ماموریت ویژه ای در دستور کار قرار خواهد گرفت. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و داستان جذابی نیز برای آن نوشته شده است.اگر به این سبک از بازیها علاقه مند باشید قطعا این بازی رضایت شما را جلب خواهد کرد. برای دانلود رایگان بازی Northern Tale 2 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی Northern Tale 2 :

 

  North-S1

 

North-S2

 

 

note - دانلود بازی Northern Tale 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Northern Tale 2 برای کامپیوتر حجم : 322 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Northern Tale 2

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR