دانلود مجموعه 25 وکتور گرافیکی با کیفیت مناسب پس زمینه

دانلود مجموعه 25 وکتور گرافیکی با کیفیت مناسب پس زمینه

 

دانلود وکتور گرافیکی با کیفیت

Collection of Vector Abstract Backgrounds

 

وکتور در این پست مجموعه 25 وکتور گرافیکی با کیفیت خارق العاده مناسب پس زمینه و فرمت EPS آماده کرده ایم. وکتورها تصاویری بسیار کاربردی هستند که به عنوان پایه و اساس کار بسیاری از طراحان در استفاده از نرم افزارهای حرفه ای چون Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و… به کار می روند.این تصاویر به جهت کیفیت و رزولوشن بالا شرایط ویژه ای برای طراحان به وجود میاورند. به گونه ای که می توان بدون افت کیفیت روی این تصاویر زوم کرد و همچنین قابلیت بزرگنمایی و به طور کلی می توان تغییراتی را بدون نگرانی بابت افت کیفیت روی این تصاویر اعمال کرد.

مجموعه حاضر پیش روی شما با فرمت EPS آماده شده و این بدان معناست که اگر آنها را در محیط نرم افزارهای ویرایش عکس وارد کنید به صورت لایه های گوناگون ظاهر شده و کاملا آماده ایجاد تغییرات و طراحی های خلاقانه هستند.همچنانکه از نام مجموعه پیداست از این تصاویر منحصرا می توان به عنوان پس زمینه یا بکگراند طراحی های خود بهره ببرید.امیدواریم نهایت استفاده را از این مجموعه ببرید.در ادامه مطلب می توانید این مجموعه وکتور گرافیکی مناسب پس زمینه را به طور رایگان و مستقیم دریافت کنید.

 

 

 

note - دانلود مجموعه 25 وکتور گرافیکی با کیفیت مناسب پس زمینه فرمت : EPS

chart pie - دانلود مجموعه 25 وکتور گرافیکی با کیفیت مناسب پس زمینه حجم : 173 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود مجموعه 25 وکتور گرافیکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR