دانلود Womble EasySub 2.0.0.108 – نرم افزار ویرایش فایل های زیرنویس

دانلود Womble EasySub 2.0.0.108 - نرم افزار ویرایش فایل های زیرنویس

دانلود Womble EasySub

نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های زیرنویس

 

Womble EasySub 2.0.0.108 یک نرم افزار ویرایشگر زیرنویس قدرتمند میباشد که همه ابزارهای ایجاد و ویرایش و مدیریت متون زیرنویس ها در فایل های ویدئویی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با این برنامه براحتی می توانید فایل های زیرنویس را ویرایش نموده و آنها را با دقیق ترین جزئیات با فیلم موردنظر هماهنگ سازی کنید. پلیر موجود در برنامه این امکان را به شما خواهد داد تا بر محتوای متون خود تسلط کامل را داشته باشید و با ضریب اشتباه بسیار پایین فایل های خود را مدیریت کنید.
با استفاده از این برنامه فایل های زیرنویس SRT را می توانید به برنامه وارد نموده و روی آنها ویرایش و دستکاری کنید و در اخر آن را ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Womble Easysub را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Womble Easysub:

– پیش نمایش فایل های ویدئویی

– نمایش موجی صدا در بازه زمانی

– ایجاد, ویرایش و جایگزینی متون زیرنویس ویدئوها

– محیط ویرایشی زیبا و کاربردی

– ویرایش زیرنویس ها با جزئیات دقیق

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Womble EasySub 2.0.0.108 ویرایش فایل های زیرنویس

 

 

Womble EasySub is a DVD subtitle editor for creating, editing and managing subtitle text within DVD video files. With an embedded video player, you can preview subtitle text with all the details in real time.

 

 

 

note - دانلود Womble EasySub 2.0.0.108 - نرم افزار ویرایش فایل های زیرنویس فرمت : EXE

chart pie - دانلود Womble EasySub 2.0.0.108 - نرم افزار ویرایش فایل های زیرنویس حجم : 6.52 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Womble Easysub | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR