دانلود Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 – بهینه سازی سیستم و رجیستری ویندوز

دانلود Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 - بهینه سازی سیستم و رجیستری ویندوز

 

 دانلود Advanced Registry Care Pro

بهینه ساز رجیستری ویندوز

 

Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 نرم افزار بهینه ساز قدرتمند ویندوز میباشد که وظیفه نگهداری و محافظت از رجیستری ویندوز را برعهده دارد. این برنامه دارای رابط کاربری خوب و آسانی دارد که کاربران خود را قادر میسازد تا به اسکن, تعمیر و نگهداری و تهیه پشتیبان و بازیابی ریجیستری بپردازند. این برنامه از هر دو سیستم 32 و 64 بیتی پشتیبانی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود.

همواره به خاطر تغییر تنظیمات رجیستری و یا خرابی آن مشکلات عدیده ای برا سیستم بوجود آمده است. که این نرم افزار برای رهایی شما از این مشکلات از دو موتور اسکنر و کلینر قدرتمند استفاده می کند که خطاهای مختلف ریجیستری را در کمتر از 2 دقیقه برطرف می کند. این برنامه با پشتیبان گیری از ریجیستری ویندوز خطراتی مثل از خرابی ریجیستری توسط تروجان را از بین می برد و باعث میشود حتی اگر فایل های ریجیستری حذف شده باشند هیچ نقصی در عملکرد سیستم وارد نشود. این نرم افزار همچنین از هدر روی فضای هارد نیز جلوگیری کرده و با قابلیت دیفرگ به فشرده سازی ریجیستری توسط از بین بردن شکاف ها و بهینه سازی رجیستری می پردازد. هم اکنون می توانید نرم افزار Advanced Registry Care Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced Registry Care Pro:

– پشتیبانی از ویندوز جدید 8

– رابط کاربری آسان

– امکان پاک سازی ریجیستری

– قابلیت اسکن رجیستری ویندوز

– امکان Defrag ریجیستری

– امکان پشتیبان گیری از ریجیستری

– امکان بازیابی تنظیمات ریجیستری

– و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 بهینه سازی سیستم و ریجیستری ویندوز

 

 

Advanced Registry Care is a powerful optimization & maintenance tools for Windows Registry. It has a clean interface that’s easy to use and it helps you to scan, clean, repair, compact, backup and restore the registry. It supports both 32-bit and 64-bit windows systems, and will observably boost your system speed. It is very simple to use, even a child can handle it by a few clicks, never mind the knowledge of registry.

 

 

 

note - دانلود Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 - بهینه سازی سیستم و رجیستری ویندوز فرمت : EXE

chart pie - دانلود Advanced Registry Care Pro 2.0.0.100 - بهینه سازی سیستم و رجیستری ویندوز حجم : 6.47 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Advanced Registry Care Pro | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR